Jak wspierać poczucie własnej wartości ucznia?
Opinie :
„Bardzo szeroko opisany problem. Bardzo ciekawie poprowadzona prezentacja.”
„Trenerka z dużą wiedzą merytoryczną, ale najcenniejsze były przykłady”
Informacje szczegółowe:
Kurs stanowi nagranie webinaru zrealizowanego przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Instytutu Edukacji Logopedycznej.
Czas trwania: 2 godziny dydaktyczne
Program:
- Przyczyny nieadekwatnego poczucia własnej wartości ucznia.
- Filary adekwatnego poczucia własnej wartości.
- Jak pracować z dzieckiem z nieadekwatnym poczuciem własnej wartości.
Osoba prowadząca:
mgr Katarzyna Słowik – jako psycholog i psychoterapeuta pracuje z rodzinami, dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Aktualnie, w Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej TRAMPOLINA zajmuje się diagnozą trudności emocjonalnych i edukacyjnych dzieci oraz prowadzi konsultacje rodzicielskie, terapie wychowawcze, psychoterapie dzieci i nastolatków. Ukończyła 4,5-letni kurs psychoterapii w nurcie psychodynamiczno-systemowym, organizowany przez Fundację Kontekst w Krakowie pod kier. Pani prof. Barbary Józefik. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i kieruje się Kodeksem Etycznym Zawodu Psychoterapeuty. Ma także doświadczenie uczenia w szkole podstawowej jako nauczyciel języka angielskiego, dzięki czemu dobrze zna realia pracy nauczycieli w Polsce.
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydawane jest na podstawie testu wiedzy, dostępnego po obejrzeniu materiału video.
Dostęp do kursu jest udzielany na 30 dni.
Całość materiałów video, audio oraz dokumentów udostępnianych Użytkownikowi po zakupie kursu/nagrania stanowi własność autora i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autora. Żadna jej część nie może być udostępniana innym osobom poza Użytkownikiem, który dokonał zakupu kursu/nagrania poprzez platformę Instytutu Edukacji Logopedycznej.