Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dzieci dwujęzycznych
Opinie o webinarze:
„Wszystkie szkolenia z Panią Aleksandrą są świetne. Pełen profesjonalizm, chce się słuchać i słuchać. Dwie godziny to zdecydowanie za mało…”
„Bardzo dużo informacji, także tych praktycznych. Dobre przygotowanie merytoryczne oraz konkretne wskazówki do pracy w pigułce”
Informacje szczegółowe:
Czas trwania: 120 minut
1. Podstawy teoretyczne – rodzaje dwujęzyczności, modele wychowania w dwujęzyczności.
2. Rozwój mowy dziecka dwujęzycznego.
3. Diagnoza i projektowanie terapii.
4. Pułapki, trudności i radości terapii dzieci dwujęzycznych.
Osoba prowadząca:
Aleksandra Rosińska – logopeda, neurologopeda, pedagog specjalny, nauczyciel języka polskiego jako obcego, terapeuta miofunkcjonalny, specjalista wczesnej interwencji neurologopedycznej. Ukończyła studia logopedyczne w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Uczestniczka licznych kursów, szkoleń i warsztatów. Pracuje głównie z dziećmi do 7 r.ż., a także miofunkcjonalnie z dorosłymi pacjentami ortodontycznymi. Prowadzi stronę Logopeda przedszkolny – Aleksandra Rosińska na Facebooku. Tworzy i publikuje liczne pomoce przydatne w terapii zaburzeń komunikacji językowej u dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, niedokształceniem mowy pochodzenia korowego, dzieci dwujęzycznych, z dyslalią.
Dostęp do nagrania webinaru jest udzielany na 30 dni.
Po ukończeniu pobierz certyfikat z zakładki Moje konto -> Moje certyfikaty.
Całość materiałów video, audio oraz dokumentów udostępnianych Użytkownikowi po zakupie kursu/nagrania stanowi własność autora i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autora. Żadna jej część nie może być udostępniana innym osobom poza Użytkownikiem, który dokonał zakupu kursu/nagrania poprzez platformę Instytutu Edukacji Logopedycznej.