Zajęcia logopedyczne jako forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce oświatowej
Opinie o webinarze:
„Bardzo rzetelne i szczegółowe informacje, podane w bardzo przystępny sposób.”
„Wspaniała prezentacja, prowadząca odpowiedziała na wszystkie nurtujące mnie pytania w bardzo przystępny sposób. Bardzo dziękuję :)”
Informacje szczegółowe:
Czas trwania: 2 godz. dydaktyczne
Program webinaru:
- Podstawowe pojęcia, cele, zasady organizacji zajęć logopedycznych w przedszkolu i szkole.
- Indywidualnie czy z grupą, czyli kiedy zajęcia logopedyczne wynikają z IPET, a kiedy stają się formą pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
- Planowanie, realizowanie i dokumentowanie indywidualnych i grupowych zajęć logopedycznych w przedszkolu/szkole.
- Inne obowiązki nauczyciela-logopedy prowadzącego zajęcia logopedyczne.
Osoba prowadząca:
Amelia Dziurda-Multan- dr nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, mgr filologii polskiej i logopedii, nauczyciel dyplomowany, od ponad 20 lat pracuje w szkole ogólnodostępnej, współpracuje też z placówkami integracyjnymi oraz uczelniami wyższymi; surdopedagog, oligofrenopedagog, absolwent studiów: rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu, terapeuta II stopnia Integracji Sensorycznej.
Dostęp do nagrania webinaru jest udzielany na 30 dni.
Po ukończeniu pobierz certyfikat z zakładki Moje konto -> Moje certyfikaty.
Całość materiałów video, audio oraz dokumentów udostępnianych Użytkownikowi po zakupie kursu/nagrania stanowi własność autora i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autora. Żadna jej część nie może być udostępniana innym osobom poza Użytkownikiem, który dokonał zakupu kursu/nagrania poprzez platformę Instytutu Edukacji Logopedycznej.