Nauczyciel wspomagający – zasady skutecznej współpracy
Opinie :
„Szkolenie było pełne ciekawych przykładów z życia, a prowadząca potrafiła zaciekawić swoją wiedzą merytoryczną.”
„Bardzo ciekawy, pomocny, na pewno wykorzystam zdobytą wiedzę w praktyce.”
„Świetny, bardzo przydatne informacje”
Informacje szczegółowe:
Kurs stanowi nagranie webinaru zrealizowanego przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Instytutu Edukacji Logopedycznej.
Czas trwania: 2 godziny dydaktyczne
Program webinaru:
1. Komunikacja z rodzicami dziecka.
2. Zasady współpracy z innymi nauczycielami.
3. Trudne sytuacje w pracy nauczyciela wspomagającego.
Osoba prowadząca:
mgr Dorota Fornalska – logopeda, oligofrenopedagog, socjoterapeuta, ekspert ds. osób niepełnosprawnych. Prezes w Stowarzyszeniu Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „Słoneczko” w Lublinie, autor i koordynator wielu projektów na rzecz osób niepełnosprawnych, pomysłodawca oraz organizator terapii w miejscu zamieszkania na terenach wiejskich woj. lubelskiego. Lider w kształceniu uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi. Szkoleniowiec w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, terapii dzieci z różnymi niepełnosprawnościami oraz współpracy z rodzicami. Autor licznych publikacji z zakresu edukacji dzieci i logopedii. Posiada duże doświadczenie w pracy z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, zespołem Aspergera, z uczniami z dysleksją, z dziećmi w normie intelektualnej w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do każdego dziecka. Jej priorytetem jest znalezienie takich metod pracy, aby każdemu dziecku umożliwić rozwój na miarę jego możliwości. Posiada kwalifikacje i doświadczenie w zarządzaniu placówką oświatową. Zarządza 10 nauczycielami wspomagającymi w szkole, włączając dzieci z autyzmem do klas.
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydawane jest na podstawie testu wiedzy, dostępnego po obejrzeniu materiału video.
Dostęp do kursu jest udzielany na 30 dni.
Całość materiałów video, audio oraz dokumentów udostępnianych Użytkownikowi po zakupie kursu/nagrania stanowi własność autora i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autora. Żadna jej część nie może być udostępniana innym osobom poza Użytkownikiem, który dokonał zakupu kursu/nagrania poprzez platformę Instytutu Edukacji Logopedycznej.